BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

VGTU dėstytojai, studentų nominuoti sąžiningiausiais

 

Inžinerija / 2008 m. vasario 26 d., Nr. 4


Sąžiningiausiais studentų nominuoti VGTU dėstytojai:


Marius Dumbauskas, VVF, Vita Marytė Janušauskienė, VVF, Algis Šileika, VVF, Eugenijus Chlivickas ir Liudmila


Lobanova, VVF, Algita Miečinskienė, VVF, Arnolda Pabedinskaitė, VVF, Stanislovas Štaras, EF, Romanas Martavičius,


EF, Vacius Mališauskas, EF, Zita Savickienė, EF, Rimgaudas Bendorius, EF, Algirdas Smilgevičius, EF, Andrius


Urbanavičius, EF, Algimantas Krenevičius, MF, Jonas Kleiza, MF, Vytautas Turla, MF, Arūnas Jaras, FMF,


Juozas Jankauskas, AIF, Eduardas Lasauskas, AGAI, Ramunė Žurauskienė, SF, Birutė Tamulaitienė, SF, Leonidas


Syrus, SF, Stasys Čirba, SF.


 


Doc. dr. Ramunė Žurauskienė,


Statybos fakultetas.


1. Kaip vertinate gautą sąžiningiausio dėstytojo titulą?


 


Pirmiausiai noriu padėkoti tiems studentams, kurie įvertino mano pastangas būti tokiu dėstytoju. Už mokymo procesą yra atsakingos abi pusės – tiek dėstantysis, tiek norintis gauti žinių. Jei bent viena iš šių pusių į savo darbą žiūrės neatsakingai, tada r visas mokymosi procesas bus bevertis. Noriu pabrėžti, kad dėstytojams tenka atlikti didelę kasdienę specialistų ugdymo proceso dalį. Todėl pedagogas turi būti didelis optimistas, nes daugelio metų darbas, o ypač mažos nesėkmės, studentų abejingumas mokslams ar nepagarba dėstytojams ir šalia besimokantiems kolegoms gali jį paversti piktu arba užsisklendusiu savyje „kirviu“.



Nemanau, kad esu „sąžiningiausias dėstytojas“. Aš tiesiog esu savo dėstomą dalyką mylintis ir išmanantis žmogus, norintis ir galintis perteikti savo žinias savo studentams. Tokio termino tikrai nevartočiau kalbant apie bet kurį žmogų, nes sąžiningumas nėra pamatuojamas ar kaip kitaip įvertinamas. Tikras Dėstytojas visada yra sąžiningas. O man labiau patiktų būti įvertintai profesionalumo, dėstomo dalyko įdomumo, dėstymo kokybės „nominacijose“.


 


2. Ar sunku būti sąžiningu dėstytoju? Ar Jūsų darbe tenka spręsti dilemą – būti sąžiningu ar būti gailestingu dėstytoju?


 


Dėstytojai kiekvienais metais susiduria su daugybe įvairių studijuojančių asmenybių ir rasti bendrą kalbą su visais nėra lengva, tačiau reikia stengtis. Kartais tos pastangos nueina perniek ir tada imi galvoti, kad gal veltui taip stengiesi, bet atsakingumas savo profesijai ir noras padėti išmokti dažniausiai pateikia puikų rezultatą. Mūsų aukštojoje mokykloje parengti specialistai yra aukščiausio lygio profesionalai ir mūsų visuomenėje dirba daugiausiai atsakomybės reikalaujančius darbus – stato pastatus, kelius, vadovauja valstybei. Žinau, kad ir aš galiu ir galėsiu didžiuotis savo studentų pasiekimais.


Dėl dėstytojo sąžiningumo? Manau, kad mūsų mokymo įstaigoje visi dėstytojai yra sąžiningi ir puikiai atliekantys dėstytojo darbą, nors tai reikalauja daug pastangų. Dažnam iš mūsų trūksta ir motyvacijos būti puikiu dėstytoju, nes dažnai į dėstytoją žiūrima tik kaip į straipsnių rašytoją ar mokslinės produkcijos kūrėją, nekreipiant pakankamo dėmesio į dėstymo proceso kokybę. Niekaip neįvertintas dėstytojo darbas įdedamas pasiruošimui paskaitoms, pastangos pateikti dėstomą medžiagą įdomiai ir suprantamai. Į jūsų klausimą apie sąžiningumą ir gailestingumą galėčiau pasakyti taip: žmogus gali būti ir sąžiningas, ir tuo pat metu gailestingas – tai dvi viena kitai neprieštaraujančios sąvokos.


 


3. Ko palinkėtumėte savo studentams?


 


Palinkėčiau ir toliau taip sėkmingai siekti savo užsibrėžto tikslo. Norėčiau, kad po daugelio metų jie savo studijas VGTU prisimintų kaip pačius šviesiausius ir daugiausiai gyvenimo džiaugsmo suteikusius metus.


 

Rodyk draugams

Rašyti komentarą